Anasayfa » , , » Zuhal Topal'la İzdivaç 10 Şubat 2016 yeni bölümü izle 10.02.2016

Zuhal Topal'la İzdivaç 10 Şubat 2016 yeni bölümü izle 10.02.2016

Silvan Zirve on 10 Şubat 2016 Çarşamba


  1. O annesine ev almak için ameliyatı reddetti.. Naz'a olan aşkı için tedavi olmayı kabul eden Özgür Bey, hastanede neler yaşadı? şimdi..
  2. Locadan hangi adaya sürpriz çiçek geldi.
  3. Sevgi hanıma sürpriz bir çiçek geldi..
  4. Şükrü bey ve Şükran hanım için karar anı geldi çattı!
  5. Nursel hanım kimdir?: 25 Yaşında, İstanbul'da yaşamaktadır ve hiç evlenmemiştir.
  6. Lütfiye hanım kimdir: 23 yaşında, hiç evlenmedi, üniversite mezunu ve İstanbul ilimizde yaşamını sürdürüyor.
  7. Umut bey: Modellik yapıyor, hiç evlenmedi, 25 yaşında ve İzmir'de yaşıyor.
  8. O yıllardır her yerde onu arıyor! Sadagat hanımı 27 yıldır unutmayan eski eşi canlı yayında şimdi..
  9. Kaniza hanım kimin için stüdyoda?
  10. Kaniza hanımdan Yavuz bey sürpriz çağrı..
  11. Seher hanımın aylardır görmediği kızı canlı yayında..
  12. Seher hanım: kızım benimle değil, babasıyla yaşamayı tercih etti.. Benimle görüşmüyor..
  13. Seher hanım: kızım seni çok seviyorum. Kızımı çok seviyorum ama o benim yokluğumu hiç hissetmiyor.
  14. Yorumlarıyla olay yaratan Tevfik bey, locadan gönlünü kime kaptırdı?
  15. Songül hanım: Tevfik beye asla gel bana talip ol demedim!
  16. Umut bey: Hanige hanım yorum yapıyor ama iki gün önce ona talip olan kişiyle bugün kanka oldu..
  17. Alper bey: Hanife hanıma özel bir şarkı yazmadım, beğendim ve sadece tanımak istediğimi söyledim.
  18. Hanife hanım: Alper'in bana talip olduğu gün heyecanlandım ama bu onu sevdiğim anlamına gelmiyor.
  19. Özgür bey: Doktor bey rahatsızlığımın kalbime vurduğunu ve ameliyat olmamı söyledi..
  20. Naz hanım: Bugün Özgür'e söz verdiğim için yanındayım.
  21. Özgür bey: Naz'a teşekkür ederim bugün beni yalnız bırakmadığı için ama ilgisiz tavırları beni çok kırdı..
  22. Özgür bey: Naz hanımın hastalığımdan dolayı yanımda olmasını istemiyorum.





0 yorum:

Yorum Gönder

Sponsor

Popular İçerik

Blog Arşivi