Anasayfa » , , » Evleneceksen Gel 9 Şubat 2016 yeni bölümü izle 09.02.2016 Star tv

Evleneceksen Gel 9 Şubat 2016 yeni bölümü izle 09.02.2016 Star tv

Silvan Zirve on 9 Şubat 2016 Salı


  • Neslihan'ın sürpriz talibi kim?
  • Neslihan'ın sürpriz talibi Ali bey stüdyoda!
  • Ali bey, Neslihan hanıma 3. kez talip oldu!
  • Ali bey: Neslihan, senin burada ne işin var ? Neslihan benim numaramı engelledi, bana olumsuz cevap vermedi! Neslihan'ın burada olduğunu başkalarından duydum. Neslihan'la her şey güzeldi ama onu burada gördüm.. Onun ailesiyle tanışacaktım ama şoke oldum.. 
  • Neslihan, Ali'ye olumsuz cevabını neden söylemedi?
  • Ali'yle görüşen Neslihan neden adaylarını aramak için stüdyoya geldi?
  • Neslihan: Telefonda çok tartışıyorduk, onun için Ali'nin numarasını engelledim.
  • Neslihan ile Ali'nin arasındaki sorun neydi?
  • Neslihan: Kararım olumsuzdu, Ali babasının rahatsızlığından dolayı gelemedi.
  • Ali: Neslihan beni beklemeden kararını vermemeliydi. Neslihan neden benim gururumla oynuyorsun?
  • Neslihan ve Ali neden anlaşamıyor?
    Birazdan canlı yayında.. Öznur defterini kapatan Mustafa, Hüsna ile yeni bir aşka yelken açtı bile!

  • İsyankar Mustafa, Hüsna'yı ikna edebildi mi ?
  • Ali: Neslihan'ın aklında ben varım, başkasıyla görüşemez.
  • Neslihan hanım ve Ali bey ayrılık sonrası ilk kez canlı yayında yüzleşiyor!
  • Neslihan ile Ali görüşmesine Yusuf müdahalesi!
  • Dans eğitmeni İrem ile Taksici Hasan'ın küllenen aşkı yeniden mi alevleniyor?
  • Özlem hanımla görüşen İbrahim beyden, İrem ve Hasan ile ilgili bomba açıklamalar az sonra..
  • Ali: Neslihan beni kıskandırmak için talipleriyle görüşüyor. Neslihan'ın bana yaptığı yanlışı ödemeli. 
  • Nişan kararı alan Ayşe ve Serkan'a büyük şok!! Serkan bey Duygu hanıma nişan sözü verdi mi?
  • Kamera arkasında gerginlik!! Duygu ve Serkan yüzleşmesi, Ayşe'yi çok şaşırttı!
  • Ali: Emrah bey, Neslihan'a mesaj attı! Emrah, Neslihan'a neden mesaj atıyor?
  • Emrah'ın Neslihan'a mesaj atması Ali'yi sinirlendirdi..
  • Ali: Emrah, Neslihan'dan sanane?
    Ali: Emrah güvenilir biri olsaydı onun Neslihan'a mesaj atması sorun olmazdı!
    Ali ve Neslihan'ın arasına Emrah mı girdi?
  • Ali'nin Emrah'a ''güvenilir değilsin'' demesi stüdyoda gerginlik yarattı!
  • Neslihan ve Yusuf arasında gerginlik!
  • Emrah: benim medeni şekilde yazdığım mesaja kızıyorlar ama Yusuf'a kızmıyorlar.
  • Ali: Emrah sana güvenmiyorum.
  • Emrah'ın Neslihan'a ''geçmiş olsun'' mesajını atması Ali'yi sinirlendirdi..
  • Başak hanım: Emrah benimle görüşürken, Neslihan'la konuşamazsın! Emrah eskiden görüştüğün birine mesaj atamazsın!
  • Başak ve Emrah'ın babası ilk kez bir araya geldi, görüşme neden gergin geçti?
  • Emrah ve Başak görüşmesi aileler yüzünden çıkmaza girdi!
  • Başak'ın babası: Şu anda şoktayım, Emrah'ın babası bugün burada olmalıydı!
  • Neslihan ve Ali tekrardan birleşecek mi ?
  • Ali ve Neslihan arasında karar anı!
  • Öznur defterini kapatan Mustafa Ortaköy'de Hüsna hanım ile romantik dakikalar geçirdi!!
  • İsyankar Mustafa, Hüsna için şiir okuyor.
  • Hüsna'nın Mustafa ile son kararı ne olacak?
  • Adaylarımızdan Öznur hanım telefona bağlandı!
  • Öznur hanım: Mustafa bana mesaj attı. Mustafa beni unutmadığını söyledi. Mustafa iki güne dek bana aşıktı..



0 yorum:

Yorum Gönder

Sponsor

Popular İçerik

Blog Arşivi