Anasayfa » , , » Evleneceksen Gel 10 Şubat 2016 yeni bölümü izle 10.02.2016 Star tv

Evleneceksen Gel 10 Şubat 2016 yeni bölümü izle 10.02.2016 Star tv

Silvan Zirve on 10 Şubat 2016 Çarşamba


  • Evleneceksen Gel'de dün neler yaşandı?
  • İrem ve Taksici Hasan'ın yakınlaşması için İbrahim öyle bir açıklama yaptı ki!
  • Müjdat'la yollarını kesin olarak ayıran Shadi hanımın yeni talibi kim?
  • Mehmet bey ve Gamze hanımın babası neden kıyasıya tartıştı ?
  • Neslihan kaçtı, Ali bey kovaladı.. Neslihan'ın sakladığı o büyük sır ne?
  • Evleneceksen Gel önemli gelişmeleriyle şimdi canlı yayında..
  • Ali beyin Neslihan hanıma sürprizi nedir?
  • Ali'den Neslihan hanıma baklava!!
  • Ali: Neslihan'a yaklaşamıyorum, ben de ona tatlı getirdim. Neslihan gurur yaptığı için beni affetmiyor. 
  • Dün ayrılan Shadi hanım ve Müjdat bey bugün yan yana!
  • Müjdat bey. Shadi hanım dün radyodan bana istek parça yollamış..
  • Ali bey: Neslihan'a karşı hatalıyım, onun karşısında dün diz çöktüm.
  • Neslihan hanım, Ali beyi affedecek mi acaba?
    Ali, neden Neslihan hanımın ailesini ziyaret etmedi?
  • Neslihan Ali'ye ailesini ziyaret etmediği için küsmüştü..
  • Neslihan: Ali bey benim için mücadele etmedi.
  • Nevzat bey: Ali bey neden hiç çaba sarfetmiyor?
  • Ali bey: İlerleyen dakikalarda Neslihan hanıma büyük bir sürprizim var.
  • Neslihan: Ali önce annemin ve babamın elini öpmeli.
  • Neslihan: Ali evimi bilmediğini bahane ediyor. Ali, anne ve babamın elini öpmediği sürece bu iş olmaz.
  • Ali: Madem Neslihan'ın aklında değilim, neden beni Gamze hanımdan kıskanıyor?
  • Ali'den Neslihan hanıma tektaş yüzük sürprizi..
  • Neslihan kendisine tektaş yüzük hediye eden Ali'ye cevabı ne olacak?
  • Neslihan: anne babamın rızası olmadan o yüzüğü takmam.
  • Neslihan: Ali önce kalbimi onarmalı..
  • Mustafa beyden Ali ve Neslihan'a tavsiyeler geliyor..
  • Neslihan, Ali'ye son bir şans verecek mi?
  • Salih bey: Ali bey ve Neslihan hanım birbirini sevmiyor! Neslihan, Ali'yi ailesiyle tanıştırsaydı.
  • Salih bey'den isyan!!
  • Salih: Neslihan, Ali'yi hiç sevmiyor.
  • Mustafa'nın ''Peşini bırakmayacağım'' dediği Hüsna hanımın talibi var..
  • Hüsna hanıma, Abdurrahim bey talip oldu!
  • Mustafa: Hüsna'nın aklı da kalbi de bende.
  • Mustafa'dan bir türlü unutamadığı Hüsna için şiir okuyor..
  • Seda hanım: Mustafa yurtdışından birini istiyor.
  • Locadakiler Mustafa'nın aşkına inanmıyorlar.
  • Mustafa'nın annesi: Benim beğendiklerim Mustafa'yı istemiyor.
  • Mustafa: Hüsna orada oturdukça içim kan ağlıyor.
  • Müjdat'tan Shadi'ye gidiyorum mesajı..
  • Seda Sayan, Mustafa'nın telefonunu cevaplıyor.





0 yorum:

Yorum Gönder

Sponsor

Popular İçerik

Blog Arşivi