Anasayfa » , , » Esra Erol'da 3 Şubat 2016 (03.02.2016) yeni bölümü izle ATV

Esra Erol'da 3 Şubat 2016 (03.02.2016) yeni bölümü izle ATV

Silvan Zirve on 3 Şubat 2016 Çarşamba


  • Locanın sıradışı adayı, Nevruz bu kez EVET diyecek mi ? Sakın kaçırmayın!
  • Aydan hanım: 24 yaşında, Azerbaycan'da yaşıyor, bir evilik yaptı, çocuğu yok ve mesleği muhasebe.
  • Sabiha hanım: İstanbul'dan yaşıyor, 27 yaşında ve hiç evlenmedi.
  • Deniz bey: 30 yaşında, elektrik teknikeri, hiç evlenmedi ve İstanbul'da yaşıyor.
  • Nurdan hanım: 34 yaşında, kuaför, 1 evlilik yaptı, 1 çocuğu var ve İstanbul'da yaşıyor.
  • Ali Haydar ile Esra aşkında şok gelişme! Büyük aşk masalı bitti mi acaba ? Nişana sayılı günler kala neler yaşandı?
  • Yıldız hanım ve Özgür bey için karar anı geldi!
  • Erhan Özgür Bey: Yıldız'dan bir şans istedim ama bana bu şansı vermedi.
  • Kamile hanım: Adana yaşıyor, çocuk gelişimi mezunu, bir evlilik yaptı bir çocuğu var ve 35 yaşında.

  • İki aylıkken evlatlık verildi, o günden sonra babasından hiç haber alamadı.. Hayat hikayesiyle herkesi gözyaşlarına boğan Mehmet'in ailesine dair bilinmeyenler!
  • Nesibe hanım: 24 yaşında, Uşak'ta ailesiyle yaşamakta, aynı zamanda üniversite okuyor ve hiç evlenmedi.
  • Loca adaylarımızdan Derviş söylüyor.
  • Esra hanım: Ali Haydar'ı gerçekten çok seviyorum.
  • Ali Haydar bey: bir hafta önce Özlem'den şans istemek için Özlem'in evine gittim. Eğer Özlem bana EVET deseydi, Özlem'le evlenecektim.
  • Özlem hanım: Ali Haydar iki gün önce benden bir şans daha istedi.
  • Gülay hanım/Esra'nın annesi: Artık Ali Haydar'ı damat olarak istemiyorum.




0 yorum:

Yorum Gönder

Sponsor

Popular İçerik

Blog Arşivi