Anasayfa » , , » Evleneceksen Gel 11 Şubat 2016 yeni bölümü izle 11.02.2016 Star tv

Evleneceksen Gel 11 Şubat 2016 yeni bölümü izle 11.02.2016 Star tv

Silvan Zirve on 11 Şubat 2016 Perşembe

  • Ali'yi çarşıyı coşturan Neslihan'ı kızdıran sözleri!
  • Aşkı değil, Beşiktaş'ı seçen Ali, kız istemeye değil maça gitti!
  • Ali: Neslihan'a gel maça gidelim dedim ama gelmedi.
  • Beşiktaş'ı seçen Ali'ye Neslihan'dan Fenerbahçe atkısı ile misilleme!
  • Ali: Neslihan ben mi Beşiktaş mı diye soruyor, beni tercihe zorluyor!
  • Ali: Neslihan'ı 1,5 aydır tanıyorum, ama Beşiktaş'ı doğduğumdan beri seviyorum.
  • Ali: Neslihan kafama çiçek attı ama yediğimiz goller daha çok canımı yaktı. Ben yıllardır Beşiktaş ile evliyim.
  • Ali Çarşı grubundan destek istiyor.
  • Ali: Beşiktaş yenince sevgim, yenilince sadakatim artar.
  • Ali ve Neslihan arasında Beşiktaş krizi git gide büyüyor!
  • Ali: Çarşı grubuyla Neslihan'a büyük bir sürprizim var. Neslihan'a öyle bir evlenme teklifi edeceğim ki, yer yerinden oynayacak! Şu an buradayım ama Beşiktaş'ın maçı olursa yerimde duramam!
  • Neslihan: Annem ve babam beklerken Ali'nin maça gitmesi doğru değil! Ali'nin ailemi ziyaret edeceği güne ben karar veririm.
  • Gökşen hanım kimdir?: 28 yaşında, bir evlilik yaptı, çocuğu yok ev hanımı ve İstanbul'da yaşıyor.
  • Ali: Bugün maç yok, Neslihan'ın ailesine gidebilirim.
  • Motosiklet kazası geçiren Emrah ve Mehmet'e geçmiş olsun diyoruz!
  • Neslihan: Ali bu gidişle beni hiç bulamayacak.
  • İsyankar Mustafa Hüsna'ya şiir yazarken Seda'ya nasıl açık kapı bıraktı?
  • Gamze'nin sürpriz talibi İbrahim!
  • Herkesi şaşırtan hamle! İbrahim, Gamze'ye talip oldu..
  • Gamze: İbrahim'in talip olarak gelmesi beni çok şaşırttı!
  • İbrahim: Gamze'ye talip olmaya bir türlü cesaret edemedim.
  • İbrahim: Zaten aklımda hep Gamze vardı.
  • Kamera arkasında büyük bir tartışma daha! Gamze hanım İbrahim bey ve Özlem hanım yüzünden gerildi!
  • İbrahim, İrem'i kıskandırma için mi Özlem'e talip çıktı?
  • Özlem'den Gamze ve İbrahim'e veryansın!
  • Özlem:İbrahim'in niçin Gamze'ye talip olduğunu biliyorum.
  • Özlem: İbrahim ve İrem daha önce görüştüğü için onların görüşmesini istemedim. İbrahim'in sadece İrem'le görüşmesini istemiyordum, Gamze ile değil!
  • Bir yanda Gamze, İrem, Özlem! İbrahim şimdi ne yapacak?
  • Gamze, İrem ve Özlem arasında, İbrahim tartışması!
  • Özlem stüdyoyu terk etti.
  • Özlem gözyaşlarına boğuldu adeta!
  • Gamze ve İrem'le tartışan Özlem gözyaşlarına boğuldu..
  • Özlem: burada herkes bana cephe aldı!
  • Taksici Hasan ve Dans Eğitmeni İrem, romantik akşam yemeğinden, çıkan önemli karar nedir?
  • Stüdyodaki tartışmadan sonra İrem ve Özlem gözyaşlarına boğuluyor. 
  • Özlem: İrem senin sorunun benimle değil İbrahim'le..
  • Gamze hanım, İbrahim beye evet diyecek mi?
  • Shadi hanıma iki kez çiçek sürprizi yapan gizemli isim stüdyoya gelecek mi?
  • Hüsna'nın Abdurrahim'e cevabı olumsuz.
  • Mustafa ve Seda yüzleşmesine, Hüsna ne cevap verecek?
  • Seda, Mustafa'ya şans verecek mi?



0 yorum:

Yorum Gönder

Sponsor

Popular İçerik

Blog Arşivi