Anasayfa » , , » Evleneceksen Gel 18 Ocak 2016 yeni bölümü izle 18.01.2016 STAR TV

Evleneceksen Gel 18 Ocak 2016 yeni bölümü izle 18.01.2016 STAR TV

Silvan Zirve on 18 Ocak 2016 Pazartesi

Neslihan ve Emrah, fırtınalı ayrılıktan sonra dün ilk kez bir araya geldi! 17. çiftimiz Özlem ve Serhat canlı yayında evleniyor. Evleneceksen Gel'de 17. düğün! Serhat ve Özlem dünya evine giriyor.. Çok gözyaşı döken Özlem Serhat'la muradına eriyor. Bugün evlenecek olan Serhat ve Özlem nasıl tanıştı ? Neslihan Emrah için sarma yapınca bakın neler yaşandı.. İşte Neslihan'ın meşhur sarmaları! Emrah'ın zor anları! Emrah: Babam beni çok eziyor. Emrah: Babam hep Neslihan iyidir diyor başka bir şey demiyor. Kördüğüme dönen ilişkide Neslihan ve Emrah'ın kararı ne olacak? Neslihan: Emrah'ın kararına kimse karışmamalı! Emrah, babasının baskısı yüzünden Neslihan'la ilgili karar veremiyor. Gamze: Emrah bana aşık olduğunu söyledi. Karar anında Neslihan'a şok! Emrah, Gamze'ye nişanlanalım dedi mi ? Emrah: Müjdat, Gamze'yi seviyordu. Emrah: Müjdat, Gamze'yi seviyordu. O yüzden bir hafta buraya gelmedim. Emrah: ben kimseye aşık olduğumu söylemedim. Gamze: Neslihan, Emrah'ı benden kıskanıyordu. Gamze: Erkan ve Yılmaz şahidim Emrah bana nişanlanalım dedi! Gamze'nin iddiası Neslihan'ı şok etti! Emrah: Müjdat, Gamze yüzünden bana tavırlıydı! Son gelişmeleri buradan sizlere aktarmaya çalıştık. Videomuz tek parçadır. İyi seyirler.



0 yorum:

Yorum Gönder

Sponsor

Popular İçerik