Anasayfa » , , » Songül Karlı 11 Şubat 2016 yeni bölümü izle 11.02.2016 TV8

Songül Karlı 11 Şubat 2016 yeni bölümü izle 11.02.2016 TV8

Silvan Zirve on 11 Şubat 2016 Perşembe


  • Programda dün neler yaşandı?
  • Kenan bey: arkadaşlarımın ısrarıyla buraya geldim.
  • Selda hanım, Kenan bey ne cevap verecek?
    Kenan bey, Selda hanımı evlilik yolunda ikna edebilecek mi acaba?
  • Selda hanım: benim için önemli olan karşımdakini beğenmek, gerisi gelir.
  • Kenan bey: sinirlendiğim vakit uzaklaşmayı tercih ederim.
  • Kenan bey, Selda hanımı evlilik yolunda yürümeye ikna edebilecek mi ?
  • Kenan bey: çaba göstermek yetmiyor, karşı tarafın bunu anlaması lazım.
  • Selda hanım, Kenan beyi tanımaya çalışıyor.
  • Selda hanım: her çeşit yemek yapabilir misiniz?
    Kenan bey: hemen hemen er yemeği yaparım. Sen yorgun olursan, yemeği ben yapabilirim.
  • Selda hanım: eve geldiğinde yemek hazırlamamış olsam, nasıl bir tepki verirsin? Çok kıskanç mısınız?
  • Kenan bey: eşimi kıracak kadar kısıtlayıcı değilim. İnsan ekmeğini taştan çıkarır, ben her yerde yaşayabilirim.
  • Muhammed Ferhat bey: 25 yaşında, İstanbul'da yaşıyor ve hiç evlenmedi.
  • Selda hanım ve Kenan bey için diğer adaylarımızın yorumları..
  • Erol bey: 76 yaşında, İstanbul'da yaşıyor, emekli ve bir evlilik yaptı.
  • Hüseyin bey: Recep bey, galiba sizin aklınız Selda hanımda kalmış.
  • Telefon bağlantısı ile bir hayırsever programa katılıyor: Kenan beye maddi ve manevi yardım etmek istiyor.
  • Selçuk bey ve talibi Sevinç hanım stüdyomuzda..
  • Selçuk bey: ben Sevinç hanıma göre ağır bir insanım.
  • Ayşe hanımın talibi Fikri bey stüdyomuzda..
  • Fikri bey, Ayşe hanıma talip oldu!
  • Fikri beyden, Ayşe hanıma serenad..




0 yorum:

Yorum Gönder

Sponsor

Popular İçerik

Blog Arşivi