Anasayfa » , , » Zuhal Topal'la 3 Şubat 2016 yeni bölümü izle 03.02.2016 FOX TV

Zuhal Topal'la 3 Şubat 2016 yeni bölümü izle 03.02.2016 FOX TV

Silvan Zirve on 3 Şubat 2016 Çarşamba


  • Şendoğan ve Canan içi karar anı geldi!
  • Zuhal Topal'a mektup.. Evlenmek isteyen engelli Aslı hanımın kendisi ve hasta annesi için diledikleri, herkesi gözyaşlarına boğacak!
  • Solmaz hanımın büyük kararı! Cemal beye evet mi diyecek ?
  • Rabia hanım: 52 yaşında, İzmir'de yaşıyor ve 1 evlilik yaptı.
  • Melek hanım ve Alper bey için karar anı geldi!
  • Gelen mektup şu şekilde
- Merhaba Zuhal abla ben size inandım, güvendim. Bu güvenin de boşa çıkmayacağına eminim. Ben annemle yaşıyorum ve anneme yardımcı olamadığım için kendimi çok suçlu hissediyorum ve annemin bir ayağı kesik ve şu an öbürüne de sıçardı.. Anneme yardım edin Zuhal abla, ben 30 yaşında engelli bir genç kızım. Ama hayat beni öyle yordu ki küçüklüğümden bağladı yorgunluğum.. Yaşıtlarımdan geç başladım okula. Onları pencereden izledim, okula başladım, gülenler, dalga geçenler oldu. En sevmediğim ders beden oldu. Çünkü hiç çıkamadım bahçeye, insanların hayalleri olur ya araba, para.. Benim tek hayalim bisiklete binmekti.. Binemedim, ama hiç pes etmedim. Üniversiteyi bitirdim, hep kıskanırdım arkadaşlarım nişanlılarından , eşlerinden bahsederken.. Taa 4 yıl önceye kadar, öyle bir çıktı ki karşıma, beni ben olduğum için seven.. Ama 4 yıldır ayrıyız düğün yapamıyoruz. Engelli bir kızın yuvasını kurmak ister misiniz Zuhal abla? 



0 yorum:

Yorum Gönder

Sponsor

Popular İçerik

Blog Arşivi