Anasayfa » , , » Evleneceksen Gel 1 Şubat 2016 yeni bölümü izle 01.02.2016 Star TV

Evleneceksen Gel 1 Şubat 2016 yeni bölümü izle 01.02.2016 Star TV

Silvan Zirve on 1 Şubat 2016 Pazartesi


İsimcan: benim sevgim ikimize de yeterdi ama o bunun kıymetini bilmedi. İsmican'ın talibi kim olacak ?
Murat'la nişanı bozulna İsmican: Murat'ı çok sevdim hala çok seviyorum.
İsmican ve Murat arasına kıskançlık mı girdi?
Kağıt toplayıcılık yapan Enver'in hayat mücadelesi! birazdan canlı yayında..
Murat'ın Salma'ya karşı son kararı ne olacak ?
Kağıt toplayarak ailesini geçindiren Enver'in en büyük hayali evlenmek!
Enver: 22 yaşında, aslen Şanlıurfa/Siverekli ve İstanbul'da yaşıyor.
Enver: Kağıt toplayarak ailemi geçindiriyorum, 11 kardeşiz.
Başak, Emrah bey için stüdyoya geldi!
Başak ve  Emrah arasında her şey böyle başladı.
Başak, Emrah'ın son çağrısından sonra soluğu stüdyoda aldı.
Başak'ın babası Hakan Bey, damat adayı Emrah'a neden güvenmiyor.
Başak'ın babası Hakan bey: Emrah'ın önceki ilişkilerinden dolayı emrah'a güvenmiyorum. Herkesin önünde Emrah'ın bana güven vermesini istiyorum.
Emrah, kendisine güvenmeyen Başak'ın babasını ikna edebilecek mi acaba ?
Program kaldığı yerden devam ediyor, sıcak gelişmeleri buradan takip edebilirsiniz. İyi seyirler dileriz.
Son Bölümde Neler Olmuştu Hatırlayalım:

İsmail bey ve Nuran hanım'ın kararı neden olumsuz?
Fadime bu işe çok sevindi! İsmail ve Nuran olumsuz karar aldı..
İsmail'den sürpriz açıklama..
İsmail bey locadan Emine hanıma talip oluyor.
İsmail, Emine için türkü söylüyor.
Emine, İsmail'in sürpriz görüşme teklifine nasıl karşılık verecek ?
İsmail'den Emine hanıma evlilik teklifinde bulundu!
Emine: İsmail'in bakışlarından bana aşık olduğunu anladım.
İsmail'den Emine'ye aşk itirafı geliyor!!
Stüdyoya ikinci acil aşk vakası!
Fadime: İsmail, sen benim gibi bir kadın bulamazsın! İsmail benim dengim değil. Emine, İsmail'e olumlu cevap vermez.
İsmail: Emine hanım masraflı bir hanım olabilir ama ben üstesinden gelirim.
Evleneceksen gel'de 19. düğün heyecanı! Firdes ve Orhan canlı yayında evleniyor.




0 yorum:

Yorum Gönder

Sponsor

Popular İçerik

Blog Arşivi