Anasayfa » , , » Yeni Bir Hayat yeni bölümü izle 10 Şubat 2016 Show tv tek parça!

Yeni Bir Hayat yeni bölümü izle 10 Şubat 2016 Show tv tek parça!

Silvan Zirve on 10 Şubat 2016 Çarşamba



7 bayan ve 7 bay müsabakacı aynı evde yaşamaya başlıyor. Türkiye’nin en özel jürisi ile giyinmeden yemek yemeğe, danstan yürüyüşe tüm her şeyi en başından öğreniyorlar ve bambaşkası olarak yeni bir hayata başlangıç yapıyorlar. Yarışmacılar, eğitmenlerinin yanı sıra Tan Sağtürk, Cengiz Abazoğlu ve Ebru Şallı gibi profesyonel jüri üyelerinin yönlendirmeleri ile haftanın finaline hazırlanıyorlar. Her haftanın finalinde bir kadın Mve bir erkek müsabakacı eve veda ediyor. Her pazartesi ise yeni gelen iki müsabakacı eşliğinde bu değişim serüveni hız kesmeden devam ediyor. Sunuculuğunu Şebnem Kısaparmak’ın üstlendiği müsabakanın jüri kadrosunda Cengiz Abazoğlu, Ebru Şallı ve Tan Sağtürk yer alıyor.
  • Musa yarışmaya neden katıldığını açıklıyor.
  • Yasemin Erol, 20 yaşında ve Muhasebeci.
  • Musa Kaya, 23 yaşında ve Bilgisayar Teknisyeni
  • Ela Yazıcı, 23 yaşında ve ev hanımı
  • Şebnem Kısaparmak Ela'yı bu yarışmaya katıldığı için taktir ediyor.
  • Ela 11 yıldır sadece çocukları için yaşadığını söylüyor.
  • Şebnem Kısaparmak: acıları bir tarafa bırakıp sevinçleri çoğaltacağız.
  • Yasemin hanım duygusal biri olmadığını iddia ediyor.
  • Burak Yazıcı, 25 yaşında ve boksör.
  • Burak, başkalarının onu nasıl gördüğünü anlatıyor.
  • Burak, yarışmaya annesi için katıldığını söylüyor.
  • Ece Gür: 32 yaşında ve Halkla İlişkiler.
  • Ece, yarışmaya katılma sebebini açıklıyor.
  • İzzet Kağıt, 32 yaşında, Müzisyen.
  • İzzet bey programa neşeli bir parça ile güzel bir başlangıç yapıyor.
  • İzzet: yarışmanın birincisi benim diye düşünüyorum.
  • Canan Barutçu, 29 yaşında, kına organizasyonu.
  • Serdar Budak, 21 yaşında, baterist.
  • Şebnem Kısaparmak, yarışmacıların ne kadar şanslı olduğunu vurguluyor.
  • Serdar: Ben her şeye varım.
  • Oktar Saldıray, 24 yaşında, dublör.
  • Dilara Cansu Öz:18 yaşında, öğrenci
  • Dilara: ben varken başarabileceklerini düşünmüyorum.
  • Havva Cingöz: 23 yaşında ve fotomodel
  • Havva hanım gözyaşlarını tutamıyor.
  • Havva, babasıyla ilgili duygularına haki olamıyor.
  • Şebnem Kısaparmak, Havva ile babasını bir araya getireceğine dair söz veriyor.
  • Şebnem Kısaparmak: babanın elini öptüreceğim sana.
  • Kemal Erek: 28 yaşında ve oyuncu.
  • Şebnem Kısaparmak: dünyada en güzel şeylerden biri sevgi.
  • Yeliz Fil: 26 yaşında ve oyuncu.
  • Yeliz ailesini 17 Ağustos depreminde kaybetmiş.
  • Fevki Kılıç, 29 yaşında, kuaför
  • Fevki'nin hikayesi, yarışmacılara duygu dolu anlar yaşatıyor.
  • Yarışmacılar, aile içi şiddet ile ilgili konuşuyor.
  • Şebnem Kısaparmak yarışmacı eşleşmelerini açıklıyor.
  • Haftanın ilk çifti Dilara ve Kemal oluyor.
  • Musa tahmininde yanılıyor ve Yeliz ile eşleşiyor.
  • Yasemin ilk hafta için Fevki ile eşleşiyor.
  • Burak'ın tahmini doğru oluyor ve Canan hanım ile eşleşiyor.
  • Oktay ile Ece eşleşiyor.
  • Serdar, Ela ile eşleştiği için mutlu oluyor.
  • Havva'nın partneri ise İzzet oluyor.
  • Tan Sağtürk yarışmacılara tanışmak üzere stüdyoya geliyor.
  • Şebnem Kısaparmak, Cengiz Abazoğlu'nu da davet ediyor.
  • Cengiz Abazoğlu, yarışmacılara haftanın konseptini açıklıyor.
  • Şebnem Kısaparmak, Ebru Şanlı'yı yarışmacılarla tanıştırmak üzere.
  • Ebru Şanlı, yarışmacıları cesaretlerinden ötürü takdir ediyor.
  • Tan Sağtürk, dans stüdyosunda yarışmacıları bilgilendiriyor.
  • Yarışmacılar, dans eğitmenleri ile tanışıyor.
  • Yarışmacılar ritm değerlendirmesi için adım çalışması yapıyorlar.
  • Kızlar ve erkekler karşılıklı yürüyüş çalışıyorlar..
  • Tan  Sağtürk yarışmacıların ritm duygusunu değerlendiriyor.
  • Tan  Sağtürk yarışmacıların dansını açıklıyor.
  • Dilara ve Kemal bu hafta ''cha cha'' çalışacak!
  • Yeliz ve Musa bu hafta ''Roman dansı'' çalışacak.
  • Yasemin ve Fevki bu hafta '' Paso Doble'' çalışacak.
  • Canan ve Burak Karadeniz yöresine çalışacak.
  • Ece ve Oktay ''Rumba'' yapacak.
  • Havva ve İzzet roman dansı yapacak.
  • Yarışmacılarımız yeni bir hayat'a adım atıyor.
  • Yarışmacılarımız birbirleriyle tanışıyorlar.
  • Evde neşeli dakikalar..
  • Canan kızları coşturuyor.
  • Kızlar evinde eğlence bitmek bilmiyor.
  • Erkekler ise halayla coşuyor.
  • Kızlar, erkeklerin dedikodusunu yapıyor.
  • Kim kiminle iyi anlaşacak?
  • Kızlar karakter tahlili yapıyor.
  • İzzet'in söyledikleri, yarışmacıları şaşırttı!
  • İzzet: Durmadan aşık olacaksın diyor.
  • Dilara: ben çok uyumlu bir insanım.
  • Ece'den Dilara'ya eleştiri: Çok konuşuyorsun.
  • Dilara ile Ece arasında gerginlik mi var acaba?
  • Kızlar kendilerini anlatıyor.
  • Kim kime diş gösteriyor?
  • Erkekler neden Yeni Bir Hayat'a başvurduklarını anlatıyor.
  • Kemal'den ilk itiraf geliyor, benim eksiğim dans..
  • Erkekler yarışmada en çok danstan korkuyor.
  • ''Birbirimize trip atmayalım.''
  • Erkekler evinde dertleşme vakti..
  • Musa: Yarışmaya değişmek için girdim. Birinci olmak istiyorum.
  • Yarışmada nasıl davranılması gerektiğini anlatan Dilara'ya Ece 'den tepki geliyor.
  • Ece: bana abla demeyin.
  • Yarışmacıları neler bekliyor?
  • Fevki: zor bir hayat yaşadım.
  • Fevki: ''babam 11 evlilik yaptı.''
  • Fevki aile hayatında yaşadıklarını anlatıyor.
  • Fevki'nin inanılmaz yaşam öyküsü..
  • Fevki:''Babam bana sen benim öz çocuğum olmayabilirsin dedi.
  • Havva: Hemcinslerim beni çok kullandı.
  • Ece: Benim bir yıldır arkadaşım yok.
  • Kızlar evinde soğuk rüzgarlar esiyor.
Yeni Bir Hayat yarışmasının 2. bölümünün Fragmanı!



0 yorum:

Yorum Gönder

Sponsor

Popular İçerik

Blog Arşivi