Anasayfa » , , » Ruh Halim Merhaba..

Ruh Halim Merhaba..

Silvan Zirve on 12 Şubat 2016 Cuma

Merhaba Benim Şahanem, Yeganem, Yücem Ne Kadar da Bedbahtsın, Ne Kadar da Riyacı.
Ne Çok Farklı Rengin Var, Ama Hiç Biri Sen Değilsin..!
Yalanların Bini Bir Parça; İçten Değilsin Sonra; İşine Geldiği Kadar İnsansın, İşine Geldiği Kadar Adam; İşine Gelmeyeni Kim Ne Yapsın?
Merhaba Benim Zat-ı Alim, Kimselere Açmadığım Perdem Oynadığım Sahnem; Susar Gibi Yaparsın Hep.. İçten İçe Haykırtıp Öç Yeminleri İçtirirsin Sen Bana.!! Sever Gibi Yaparsın; Bir Yanında Hep Bir Öncekileri Saklarsın…
Merhaba Benim Ötekileştiğim Yüzüm; Ne Çok Reddedersin Kendini,Önceni, Sonranı,Sözünü, Yalanını, Cahil Cühela Zihnini.!! Hep En İyisi Sensin ; En Adamı En Zekisi!!
Tamam Hep Sensin Duyuldu Sesin…
Merhaba Benim kırılan Hatırım, Gücenen Yüzüm; Tokadı İlk Önce Hep Sen Yersin…



0 yorum:

Yorum Gönder

Sponsor

Popular İçerik

Blog Arşivi