Anasayfa » , , » Zuhal Topalla 11 Şubat 2016 yeni bölümü izle 01.02.2016 Fox tv

Zuhal Topalla 11 Şubat 2016 yeni bölümü izle 01.02.2016 Fox tv

Silvan Zirve on 11 Şubat 2016 Perşembe

  • Umut bey: ''Songül'ün duygularını samimi bulmuyorum, Tevfik'e karşı düşünmeden hareket etti.''
  • Songül hanım: Tevfik'in duygularıyla asla oynamadım. Ben sadece onu tanımak istedim.
  • Tevfik bey:Ailemi Songül için ikna etmeye çalışıyorum ama Songül çaba göstermiyor.
  • Songül hanım: Evleneceğim adamın düğün günü çocuğunun olduğunu öğrendim.
  • Naz'ın sözleri herkesi şok etti.. Özgür'ün annesi olay yaratacak açıklamalarla canlı yayında şimdi..
  • Sinan bey: 28 yaşında, fitness eğitmeni ve aşçı, hiç evlenmedi ve İstanbul'da yaşıyor.
  • Sevgi hanım: 22 yaşında, hiç evlenmedi ve Kütahya'da yaşıyor.
  • Lütfiye hanım, talibi Muhammet beye EVET diyecek mi?
  • Emine hanım: 45 yaşında, terzi ve İstanbul'da yaşıyor.
  • Onun her talibi kararlı, o hep kararsız.. Hanife hanımın yeni talibi ile karşılaşma anında neler yaşanacak az sonra ?
  • Ayten hanım ve Ramazan bey arasında neler yaşandı?
  • Oktay bey: Ayten hanımla birbirimizi tanımak için dışarıda görüştük, bana umut verdi..





0 yorum:

Yorum Gönder

Sponsor

Popular İçerik

Blog Arşivi