Anasayfa » , , » Zuhal Topal yalan haberlere isyan etti! Bağıra bağıra cevap verdi!

Zuhal Topal yalan haberlere isyan etti! Bağıra bağıra cevap verdi!

Silvan Zirve on 9 Şubat 2016 Salı


Zuhal Topal'ın yalan haberlere verdiği cevap!
-'' Benim vatan sevgimi, bu topraklara olan sevdamı sorgulayanları Allah'a havale ediyorum. Sorgulamak kimsenin haddi değil! Ben Türk bayrağını görünce gözyaşlarını tutamayan bir Cumhuriyet kadınıyım, kızıyım! Dün hayat devam ediyor cümlemden, seyircilerden eleştirenler olmuş. O cümlede benim kastetmek istediğim şey ne kadar kahır olsak bile mahf olsak da sizler görmüyorsunuz. Şehitlerimizin olduğu günlerden ağlaya ağlaya yayın yaptık. Ne kadar hassas davrandık, yayın akışında ne kadar hassasiyet gösterdik. Ama biz de tüm yayınlar gibi, yayınımızı yapmak zorundaydık ve ediyoruz. Ayrıca hatırlıyorsunuz, sizler çok iyi biliyorsunuz, gördünüz, seyrettiniz. Şehit haberlerinin olduğun günlerde özellikle altını çiziyorum, özellikle benim isteğim üzerine yayın yapmadık.. Programa dün ciddi ciddi gelen adayla sohbet eden sonra benimle sohbet eden sonra da neden burada oynuyorsunuz diyen sonra da neden gülüyorsunuz dedi birisi. Ben bunun taktirini siz değerli seyircilerimize bırakıyorum.



0 yorum:

Yorum Gönder

Sponsor

Popular İçerik

Blog Arşivi