Anasayfa » , , » Songül Karlı 8 Şubat 2016 yeni bölümü izle 08.02.2016 TV8

Songül Karlı 8 Şubat 2016 yeni bölümü izle 08.02.2016 TV8

Silvan Zirve on 9 Şubat 2016 Salı



  • Evlilik yolunda dün neler yaşandı?
  • Dilek hanım ve Alpaslan bey anne Asiye hanımın onayını aldı mı?
  • Zuhal hanım kimdir?: 52 yaşında, İstanbul'da yaşıyor, iki evlilik yaptı, bir çocuğu var, ressam-resim öğretmeni.
  • Zuhal hanımın talibi Kadri bey stüdyoda. Kadri bey, Zuhal hanıma talip oldu.
  • Zuhal hanım canlı yayında Kadri beyi tanımaya çalışıyor.
  • Zuhal hanım ve Kadri bey için diğer adayların yorumlarını dinliyoruz.
  • Sema hanım: annenize Zuhal hanımdan bahsettiniz mi ?
  • Arif bey ve Selda hanım için diğer adaylar yorum yapıyorlar..
  • Kadri bey: bir haftadır Zuhal hanıma talip olmayı düşünüyordum. Zuhal hanım isterse, aileden uzak yaşarız.
  • Zuhal hanım: eşim moralimi bozmasın başka bir şey istemiyorum.
  • Fatma hanım kimdir?: 41 yaşında, Manisa'da yaşıyor, 2 evlilik yaptı ve iki çocuğu var.
  • Fatma hanım talibi Tuncay beyle stüdyomuzda tanışıyor.
  • Tuncay bey, Fatma hanımı evlilik yolunda ikna edebilecek mi acaba?
    Tuncay bey: 4-5 yıldır torunlarıma ben bakıyorum. Torunlarımı benden başka kimse kabul etmedi. Beni kabul edecek kişi, torunlarımı da kabul etmeli..
  • Fatma hanım: bana yaşattıklarınızı Zuhal hanıma yaşatmanıza asla izin vermeyeceğim.
  • Ebru hanım: Ben Fatma hanım gibi taliplerimle yakınlaşmıyorum. Fatma laf kalabalığı yapma. Fatma abla seni asla affetmeyeceğim. Bir kadın istemediği sürece hiçbir erkek yanına yaklaşamaz.
  • Fatma hanım: Kadri beyi hala seviyorum. Kadri bey benim duygularımla oynadı.
  • Tuncay bey: Kadri'yi seviyorsan benimle ne işin vardı? Geldiğim gün locadaki bir kadından çok etkilendim.
  • Tuncay bey kimden etkilendi?
  • Tuncay bey kime serenad yapıyor.
  • Osman bey: Ebru hanım talibiyle yemeğe çıktığında benim için bitti.
  • Ayşe hanım: Fatma hanımın kafası hala karışık..



0 yorum:

Yorum Gönder

Sponsor

Popular İçerik

Blog Arşivi