Anasayfa » , , » Aramızda Kalmasın 8 Şubat 2016 yeni bölümü izle 08.02.2016

Aramızda Kalmasın 8 Şubat 2016 yeni bölümü izle 08.02.2016

Silvan Zirve on 7 Şubat 2016 Pazar


  • Aramızda Kalmasın'ın konuğu Survivor All Star'ın şampiyonu Turabi Camkıran!
  • Turabi: ''Ayla Algan'dan oyunculuk dersi aldım.'' , ''Yeni bir diziye başladık, ilk bölümlerini çektik.'' , '' Survivor yarışmasından sonra çok sayıda oyunculuk teklifi geldi.'' , ''Adada önce herkes kendini ispatlamaya çalışacak.''
  • Adaya gidecek yarışmacılar neler yaşayacaklar Turabi anlatıyor. 
  • Turabi: Gruplaşmalar adaya gitmeden, havaalanında başlıyor.'' , ''Adada isyan ettiğim zamanlar oldu.'' , ''Adadan gitmek için kendimi diskalifiye etmeyi bile düşündüm.'' , '' Birleşme partisinden sonra herkesin gerçek yüzü ortaya çıkıyor.'' , ''Oradaki herkes şampiyon adayı çünkü ben orada yokum.'' , ''Ben olsam Turabi adada ne yaptıysa hiçbirini yapmam.'' , ''Hiç kimse beni arayıp tüyo almadı.''



0 yorum:

Yorum Gönder

Sponsor

Popular İçerik

Blog Arşivi