Anasayfa » , , » Pazar Sürprizi 24 Ocak 2016 yeni bölümü SHOW TV 24.01.2016

Pazar Sürprizi 24 Ocak 2016 yeni bölümü SHOW TV 24.01.2016

Silvan Zirve on 23 Ocak 2016 Cumartesi


Pazar Sürprizi'nde geçen hafta neler olmuştu?
Fahriye Evcen, Murat Dalkılıç ve Micheala Kocianova gibi ünlülerle röportajlar yapılmıştı.
Yeni kahkaha bombanız Geldim Gördüm Güldüm Show oyuncularıyla çok özel röportajlar var sırada! Sadece Pazar Sürprizi'nde Murat Dalkılıç ile çok keyifli sohbetler birazdan. Meryem Uzerli  nasıl oyuncu oldu ? Annesi anlatıyor bir bir.. Micheala Kocianova 'ya soruyoruz; Türk yemeklerini seviyor musunuz ? 
- '' Öğlen yemeğinde Türk yemeklerinin tadına baktım. Acılı Mercimek Çorbası ve Tavuk Şiş Kebabı yedim. 
-''Erkek arkadaşımla gittiğimiz seyahatlerde de bol bol kebap yiyordum. Kebabı çok seviyorum. Daha önce rahmetli dedem çok Türk kahvesi içerdi, ülkemizde ailemiz Türk kahvesi içer. Amerikan kahvelerine Türk kahvesini tercih ederim. Nasıl bir sırayla içmem gerekiyor ? Önce lokum mu yoksa kahve mi ? Kahveyi beğendim, tatlıyı sevmemem mümkün değil. Üzerimdeki bu parçayı röportajımız için özel olarak seçtik. Defilede giydiğim kıyafetlerin hepsi birbirinden güzel. Elle işlenmiş çok değerli kıyafetler. Benim tanıdığım Türk model yok, ama Türk kadınları olarak soruyorsanız, geldiğimden beri hepsi çok tatlı ve cana yakınlar. Ben evliliğin bir kere yapılmasını edebiyen sürmesini istiyorum. Günümüz dünyasında çok farklılaştı evlilik.. Günümüzde kısa sürede biten evlilikler yerine annem ve babam gibi bir evlilik istiyorum.



0 yorum:

Yorum Gönder

Sponsor

Popular İçerik