Big Brother Türkiye 31 Ocak 2016 yeni bölümü izle 31.01.2016

Silvan Zirve on 31 Ocak 2016 Pazar


Ev halkı kelime oyunu ile kokoreçlerde indirim kazanmaya çalışıyor. Big Brother ev halkına kokoreçlerde yüzde 20 ek indirim hakkı verdi. Evdekiler kokoreç ve ayran lamaya karar veriyor. Ev halkı kelimelerin kelimelerin anlamlarını doğru bilerek kokoreçlerde yüze 30 indirim hakkı kazandılar. '' Var mısın yok musun'' dan kazanılan para siparişler sonrasında 85 bin 750 liraya iniyor.
İdil: Arsel bana hiç destek olmuyor.
Gökçen: Bence siz dışarıda arkadaş olarak kalacaksınız.
İdil: Arsel, benim onu sevdiğim kadar o beni sevmiyor.
Arsel, İdil'in neye kırıldığını öğrenmek istiyor. Arsel, İdil'e kendini affettirmeye çalışıyor. İdil niçin kırıldığını anlatıyor.
Arsel: bana sakın bunun için kırıldığını söyleme.
İdil: Gökçen soruyu bilince ona sarılmayı iyi biliyorsun.
İdil'den akrobasi hareketleri.. Rezan ve Gökçen arasında ayran krizi büyüyor.
Gökçen: Bu kadar takıntılı olma.
İdil, Gökçen ve Rezan'ı sakinleştirmeye çalışıyor.
Gökçen: ben 2 tane ayranı kendime aldım, içmeyecekse içmez!
Rezan, kendi verdiği siparişe Hüseyin tarafından laf edilmesine şikayetçi..
Rezan: Ne hastayım ne de açım!
Gökçen: Burada kimse beni sorgulayamaz.
Rezan: bana bir şey almayın.
Rezan: Ortak paradan bir şey yemediğim için kendimi daha iyi hissediyorum.
Ev halkı özlemlerini duyduğu kokoreçlerine kavuşuyor sonunda!
GökçenRezan'a aldığı ayranı götürüyor.
Big Brother evinde birbirinden eğlenceli dakikalar yaşanıyor.
SinanAlphan ve Onur'dan yepyeni bir müzik grubu karşınızda!
Onur ve Sinan havuza girmeden önce dans etmeye karar veriyor. Sinan ve Onur karın tadını çıkarıyor. Sinan, kaygan zeminin azizliğine uğruyor. Evdekiler, şişe çevirmece oynuyor!
Cesaret cevabını veren Rezan, iki dakika boyunca soğuk havada beklemek zorunda..
Doğruluk mu cesaret mi ? oyunu keyifli anların yaşanmasına neden oluyor.
Rezan, Gökçen'e Demir ile ilgili soru soruyor.
Arsel, Rezan'a Yasin ile ilgili soru soruyor.
Rezan: Yasin bana karşı hiçbir şey hissetmediğini söylerse, kafasına bir şey geçiririm!
Arsel, Alphan' a evde hoşlandığı biri olup olmadığını soruyor.
Alphan: Bu evde duygusal olarak bir şey hissettiğim kimse olmadı.
Arsel: Gülşen ile aranızda bir şey yaşandı mı ?
İdil, Rezan'dan Yasin ile bir başkası arasında seçim yapmasını istiyor.
Rezan: Ben Yasin'e aşığım.
Gülşen ile ilgili sorulara köşeye sıkıştırılan Alphan'ın zor anları..
Evdekiler Alphan'ın Gülşen'den hoşlanmadığına inanmıyor.
Evdekiler elenen yarışmacılar hakkında sohbet ediyor.
Erkekler, Seda'nın elenmesi hakkında konuşuyor.
Onur: Seda, halk oylaması ile elenseydi, halktan en az oyu alan kişi yine o olurdu!
Hüseyin: Seda'nın gideceği zaten belli idi.
Hüseyin, haftanın finalinde neler olacağını tahmin etmeye çalışıyor.
Onur, Rezan'ın ayrılma anını canlandırıyor.
Onur: Rezan, sahtekar!
Onur: Rezan bir daha benim hakkımda konuşursa, ben onu sözlerimle ağlatırım.
Onur: Rezan ile Yasin arasında 50 yaş farkı var, böyle aşk olmaz!
Onur'dan Yasin ile Rezan'ın aşkı hakkında şok açıklamalar geliyor!
Onur: Rezan'ın gözünü para aşkı bürümüş.
Erkekler Alphan'a şaka yapmayı düşünüyor.
Uyumak üzere olan Alphan, gafil avlanıyor!
Erkekler yastık savaşı yapıyor.
Onur ve Sinan yastık savaşında taraf oluyor.
Big Brother evinde uyku zamanı geldi.
Big Brother evinde 65. gün başlıyor ve program kaldığı yerden devam ediyor. İyi seyirler dileriz.





0 yorum:

Yorum Gönder

Sponsor

Popular İçerik